090222

söndag - hel seg dag

Blir inte mycket uppdaterade på helgerna. Älskar helger. Det händer så mycket kul! Ingen spännande i veckorna direkt. Tänk om man hade ett kul jobb med massa arbetskamrater man kunde prata med om hur helgen har varit, om vilka bra fynd man ha gjort, vad man ska köpa till lägenheten när man åker utomlands på semestern. jag saknar det. Ett jobb?

Sov hos Nattis i linköping igår alla fall. Mycket trevligt och jag lyckades personligen väldigt bra. Vi var ute och åt på fyra årstider och vi säger att det va gott, eller "då säger vi så" ? ; ) "vasser" "madmoiselle" (stavning) Ja han va rolig. :) Sen kolla vi på melodifestivalen och det va ju rätt bra, ingen riktig topplåt än alltså, bara en vecka kvar nu...Blir väl att skicka något skit och hoppas på att alla andra är lika dåliga. Sen vart det lite häst hoppning och slutet på två filmer. somnade skönt på soffan :)

Hemmåt imorse, körde Lina till apoteket och Kalle och jag styrde mot sörrping. Vi röjde runt lite i cafeterian och kansliet innan vi mockade, och sen kollade på lite "hoppträning". HEJJA FELICIA! Mindre hejja på andra ;) Sen tröttna jag på att frysa så jag åkte hem. Sen har det inte hänt mycket här ska jag säga. Vi har bakat till Peters födelsedag och nu sitter vi nästan bara och väntar på att tiden ska gå så vi får gå och sova. Imorgon bitti ska jag tvätta. Ska tvätta täcket och lakanen i ättika typ två gången! Kisskissen........

Nu blir det nog kanske lite Mia och Klara om ja inte har missat det totalt. Kanske har lite tur och får lite bilder från ridsportsgalan idag med ;)

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: ja det ska bli sjukt kul med flytt, självklart ska du få komma och se hur vi bor sen :)

Ja den där fikan vore roligt att få till snart :)



2009-02-23 @ 21:54:29
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Nathalie

mhihi, jaa det va trevligt ju! :D

och nu mår ja bättre oxå (y) durå känner inget? :)

2009-02-25 @ 09:28:59
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0