090224 födelsedag!

Peter blir hela 22

Tiiidig morgon idag, inget jag är van vid.. så jag halvsov lite i sängen efter firandet sen... Skönt va ju det! Blir att vi firar honom mera sen i helgen. Blir så svårt att hinna med i veckan. Så kalas med tårta på lördag och söndag :) Och på måndag då mamma ska firas. SÅ GOTT!

Ska fixa till lite mat snart med, födelsedagsbarnet har beställt lax, men jag vet inte om jag orkar laga något. Så himla seg efter den långa "sovmorgonen". Ske se vad han är up to, kanske kan han laga? (a) Jag har faktiskt fått inspiration till att söka jobb nu, och det är inte ofta det! Bäst att inte störa rytmen faktiskt. Sen vid tre är det jobb : ) och sen är jag faktiskt ledig i fem dagar.. haha, ML ska på kurs så vi ska ha stängt.. så på onsdag blir det en heldag i stallet med smörj och allt som jag inte gjorde i lösdags eftersom vi skulle till nathalie plus att jag hade stallet. Så då kan jag ju göra det på onsdag.
Torsdag blir nog att bara ta det lugnt. Fixa med något som jag säkert kommer på då.. haha, sen ska jag nog åka till sofie på sjukan med. Slå henne på lite guitar hero!

Over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0