090225

Löningsdag : )

Ledig idag, eftersom ml är på kurs så jag har bara tagit det lugnt och det är ju verkligen det värsta med att vara ledig, det känns som jag har hunnit med hur mycket som hellst idag bara för att jag inte ska till jobbet.. va konstigt det kan bli. Snart ska jag allafall åka till stallet och ta hand om Figaro, ska åka runt tjugo i två hämta min lön och sen drar jag till stallet. Har precis laddat upp usb-minnet med nya låtar så det blir en trevlig bilfärd.

Sen blir det hem och bara ta det lugnt. NU är jag allafall frisk från stackars Nattis magsjuka som ju kunde ha drabbat mig.. tre dagar och det var exakt 72 timmar sedan vid fem i tio imorse så det känns skönt nu. Jag kan ju bli drabbad när som hellst men nu har jag sluppit den.

Sista minuterna på Ellen sen stallet. Uppdaterar kanske mer sen.

over and out
Maria


Kommentarer
Postat av: nattis

mihih, vadbra att ja inte smittade dig jaa! :P puuuh! :) stallet på fredag? annars ses vi på lördag juue! :) <3

2009-02-26 @ 09:39:07
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0