090226

Torsdag men känns som fredag

Har kännts som om det är fredag i två dagar nu, blir så konstigt när man är ledig såhär mycket. Tur jag inte är det jämt säger ja bara ;) Just nu stekts det pannkakor, testar och ha i lite rågsikt och ser hur det blir, men plattan är ju verkligen hel seg så det tar världens tid, och jag som gjorde en dubbelsats för att peter och kanske henke skulle komma och äta och så blir det bara jag... aja, mycket matlåda.

Har varit på banken och satt in lönen, varit på BIVA och fixat det sista på bilen så nu är det redo för besiktning, sen har jag köpt sand och mat till kisse katten. Så duktigt jobbat Maria (y) Sen bär det av till Åby, ska hämta lillbrorsan på dagis och sen hem till mamma, mellan landa där och sen åker vi till linköping och hälsar på syrran på sjukan. Blir lite stopp på IKEA och så innan med ;) Det måste man typ när man är i linköping. Kanske skulle köpa Olja till bilen med när jag ändå är där...

Men nu måste jag gå ut till pannkakan. Imorgon blir det att handla mat och fixa inför kalas i helgen.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

Aha, oj ja vad körigt!! :P hehe, får se fall ja kommer en stund kanske :) ska inte ebba va med å hoppa på lördag?

2009-02-26 @ 13:48:09
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0