2009-02-10

Back at ya', ka ka ka ka!

Jodå, som alltid den här tiden på dagen så står Ellen på. Hon är ju bara för rolig, men just nu är det faktiskt "12 days of givaway" som lockar. Det blir väl att försöka göra något åt det här hemska håret jag har på skallen, alltså fy fasen. Det är verkligen hemskt nu, inget roligt alls. Får nog ringa till Mia snart. Blir nog en tuff frisyr :) Uppklippt, ny lugg och lite fix och trix.

För övrigt så har städning stått på mit schema idag. Gick inte riktigt upp när jag skulle men jag har fasen städat hela husen (lägenheten) nu, bara damsugning kvar.. plockat, diskat och framförallt dammat. Det behövdes verkligen! Så nu känns det bra. Ska lägga över lite låtar på USBminnet och så jag har till stallet sen ikväll, ska ha kvällen där.

Imorgon blir det stallet på kvällen då jag ska ha kvällen åt Virpan. Så jag hoppas att den värsta snorigheten har försvunnit då så jag kan rida utan att bli hög på alla jobbiga inandningar jag måste göra, haha.

over and out
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0