4 februari 2009

that's today

Låg och drog mig allt för länge imorse. Not to good. Upp och kasta i frukost och hämta sofie, körde henne till skolan och åka till stallet. Gjorde allt i omvänd ordning idag så det blev ju lite roligare.. Tänkte inte rida först men Maria skulle också rida så då är det ju kanske inte det bästa idéen att släppa figge så det blev en ridtur för oss med, tur va väl det för fy fasen va fin han var idag :) Åh, då var jag lycklig när jag red!! Jag lovar att det är ländtäcket som gör det! Wiie wiie wiie :)

Nu har jag precis kommit ur duschen, stog där länge idag så nu är jag varm igen.. Det bruna börjar försvinna fläckvis nu så ikväll eller imorgon blir det nog att göra en liten skrubb så det försvinner helt. Inget snyggt att vara fläckig.

Slapp även laga mat då jag stannade påvägen hos farmor och farfar som hade en portion över.. haha. Skönt med gamlingar sådär ;)

Nae nu måste jag nog blåsa håret, sminka mig tyvärr, haha, och sen bär det av mot jobbet för tre timmars hårt slit. Sen hem och byta däck på min cyckel för imorgon ska jag ut och cyckla! Och så måste jag nog ta tag i disken med och så har jag tvättstugan. Det vart visst mcyket och göra imogon.. bäst jag går och lägger mig tidigt.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

wiiiee, men du rider ju massa :D haha

Vad kul att han är fin nu! :))

2009-02-04 @ 18:42:36
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0