fortfarande

usch, nu är det verkligen synd om mig, tredje dagen nu, stackars mig alltså. Nästan så att jag kanske måste vara hemma från jobbet imorgon.. en dag kan jag ha råd med men inte fler, dessutom ska vi ju gå ut på fredag så jag vill verkligen blir frisk nu tack! Har nyss kommit upp ur ett varmt och skönt bad med badbomben jag fick av Mia. Superskönt! Nästan så man vill byta lakan inatt med, äckelbasiller.

Peter är duktig och diskar men han hostar mellan varje tallrik så jag undrar hur rent det verkligen blir ; ) Sen när han är klar med det har jag lovat att vi ska baka kakor, syltkakor. Sen blir det väl snart kvällsmat och så lite tårta som vi fick av Bosse igår på det. Kanske att jag ger mig upp på vinden och letar efter min klockradio som jag hade hos pappa för jag saknar verkligen att vakna till radion, har tröttnat på alla låtar som finns på mobilen nu.

Sen blir det kanske Ica Ljura, lite frukt och C-vitaminer skulle ju inte sitta helt fel en dag som denna. Slut på gnällande nu, hoppas på bättre tider imorgon.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig! :)

2009-02-08 @ 21:29:35
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Amandaa

Kanon, då rider vi ;)

2009-02-09 @ 11:44:25
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0