Måndag

möte och jobb

jodå skulle varit möte med arbetsförmedlingen och min handläggare/handledare idag men så en timme innan mötet så ringer det en tjej från arbf. och säger att han är sjuk. Herregud. jag får verligen ingen hjälp av dom. Ska jag vänta på att få hjälp/jobb för att min handläggare är på tjänsteärende/ledig/sjuk. Suck på arbetsförmedlingen alltså. Så nu blir det att ladda om för jobb istället. har allafall uppdaterat mitt CV och fixat och sökt lite annonser, nu är det ju bara en massa sommarjobb ute.

Kul för Yvette att hon ska på arbetsintervju, hoppas det ger något! Och jag ska också gå på arbetsintervju, dock vet jag inte vilken dag det blir.. hoppas någon gång det här året allafall!

Nae nu ska jag gå och slänga lite av disken i diskhon, kolla mitt konto och sen gå och jobba.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ams är inte till stor nytta direkt kanske!

Hur var det på galan :)?

2009-02-02 @ 22:31:22
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0