Onsdag

Halva veckan gången

Idag fyra dagar (fem) innan löning damp det ner, lönespec från scandic. Jättetrevligt! Längre ner i högen låg en kallelse från Folktandvården. Vips! så blev jag typ 700 kr fattigare.. Något som jag faktiskt har tänkt att jag ska gå och göra men jag vet inte om just nu är den smartaste tiden att göra det. Bokar ju hellre om till sommaren. Då har man ju lite mera att röra sig med.

Har fått kursinfo om Equipe kursen som jag ska gå på med Virpi på lördag med, så det ska bli kul. Vi ska träffas på Scandic innan och käka frukost :) Mycket gott yes.

Just det mitt akvarie fortsätter neråt i livlighet, min störa fina gröna växt som har tagit upp massa plats i akvariet har helt plötsligt börjat rugga eller något. Den har tappat alla blad och det ser ut som det växer mossa på den, jättekonstig. Jag kanske har en sjukdom i vattnet vem vet? Ska kolla upp det där nu och se, kanske ska satsa på mina två malar ett tag. Dom kräver ju inte allt för mycket kärlek ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0