sjuk

Ja fy fasen jag är nog verkligen sjuk nu. Var trött och seg hela dagen igår och helt slut efter en liten promenad med kusinernas hund. Lite ovanligt när det gäller mig, men jag är lika seg idag så det kan inte vara något tillfälligt igår. Känns som om jag hade feber men jag tror inte jag har det, himla konstigt det här... Ont i halsen med så jag har väl säkert blivit drabbad av influensan nu med.. gah, hoppas på en lugn stallvecka nu..

Och det värsta med allt nästan är ju att peter också är sjuk och ni vet ju hur det är när en man är sjuk.. hundra gånger värre än vad det verkligen är.. Så här sitter jag med en halvt invalid sambo, ett berg med disk och en liten lista med saker som man gärna vill ha när man är sjuk. Typ massa frukt och sånnt. Kanske blir att ge sig ut imorgon och köpa frukt och en feber termometer så vi kan avgöra om vi verkligen är sjuka eller om vi bara snackar ;)

Lägger ut lite bilder på bästaste Figaro som jag förövrigt inte har kunnat rida på alls nu i helgen :( JAG HATAR ATT VARA SJUK OCH INTE ORKA NÅGOT! : )


over and out
sick maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0