Söndag

Helgerna går så fort att jag knappt hinner blinka

Fredag blev en slappar dag i princip.. åkte och hämtade Sune katt på morgonen och sen kollade jag kissarna lite när dom lekte, sen diska lite och så.. Sen efter lunch gick Peter och jag på stan och handlade lite till min bankdosa och Peter handla present till sin pappa som fyller år. Sen hem och sen åkte jag till stallet och förberedde lite inför kursen Virpan och jag skulle gå på. Hem, kolla på Let's dance och sen sova. Och Hjälp har verkligen blivit skit dåligt!

Lördag blev tidig uppgång, till sörrpig och hämtade Virpi och efter en körning som virpi skulle önska slutade med att någon tog mitt körkort så kom vi alla fall fram och hem också. Släppte av frida och virpi i söderköping och sen for jag hem och fick mat av mitt hjärta och så fixade jag efterrätt. Kladdkakshjärtan med vispgrädde toppade med bär och chokladhjärtan. Gott gott! Sen blev det bara till att försöka sova för jag hade träffat en magsjukling på fredagen så det finns stora osostecken i min vardag. ;)

Söndag, idag med andra ord har jag åkt till kusinen så han har fixat min bil så nu ska vi besikta den af :) känns bra. Kanske blir att kolla på en bil med drag men jag vet inte, trivs ju så himla bra med min pruttbil. Nu ska jag allafall dra mig till stallet och fodra och släppa in hästarna, sen åker jag nog ner till willys och köper ngt käk och sen tillbaka och ha kvällen. Sen ska jag hem och sova för nu är jag helt slut. Bara 1 dag kvar tills jag är "fri" från sjukan också ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0