tisdag 080217

coldman coldman colmaan

080217 11:00:00 Det är nu ja, och vad ska Maria göra enligt schemat? Jo städa och vad gör Maria, ja inte städar hon allafall, data nörd! Jag kommer inte igång. Hejja Maria, not! har allafall ringt till vårdcentralen en en gång och avbokat min andra tandläkartid. Suck, tänk om man hade pengar alltså, så det kunde bli av, jag vågar typ inte gå snart om jag väntar mera. Ingen lust att få hål och grejjer. Nae.. bäst att borsta tänderna!

Ska bara koka potatis och göra sås, har gött kött över från farmor och farfar igår. Så j*vla gott! :) Men nu måste jag ta tag i mitt liv, dra igång damsugaren och dra lite mer trasa och mopp, så det blir snyggt här hemma! Imorgon ska jag allafall till arbetsförmedlingen hoppas på lite förändring där alltså. Om jag fick ett jobb då är verkligen det första jag skulle göra ta och ringa Mia och säga att jag köper Figaro. Skiter i allt annat. Det är mitt nummer ett prio nu, sen skulle jag ringa till tanläkaren ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0