torsdag, snart helg

Igår kände jag verkligen att mitt liv bara går till spillo så här 9 månader i arbetslöshet. Så jag tog tag i saken och gjorde upp ett schema för mina dagar. Såg väl ut ungefär såhär ;

Måndag, Träning, söka jobb och laga mat och egen tid.
Tisdag, Städning här hemma, söka lite jobb.
Onsdag, Stall på förmiddagen, städa hos fisk på em.
Torsdag, Tvättstugan och laga mat.
Fredag, Träning, Söka jobb, baka.

Hoppas bara att jag kan hålla det ;) Ingen som hålller koll på mig men jag vill verkligen ha lite förändring i mitt liv nu.. Inget vidare att fördriva dagarna framför datorn. Nu blir det att dra ner i tättstugan och fixa den sista maskinen och sen ska jag dra till affären och handla lite. Med vårat nya gemensamma konto. Dessutom har vi gjort upp en budget som vi ska försöka hålla tillsammans och kommit fram till en lista på gemensamma saker som vi ska köpa när det blir pengar över. Så nu känns allt hur bra som hellst! Kul med lite ordning och reda hemma.

nae nu måste jag "röra på fläsket" så det händer något här hemma. Fin Figaro och busig Ville på bilen :)

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: ns

Jaa, synd då! men kan du inte komma fred em /kväll då? för då är jag där!!!!!! :D hahaa

2009-02-05 @ 12:04:58
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0