Torsdag

jag vill ha helg och sommar!

Ja det vill jag verkligen, är så jävla trött på allt. Sen vill jag bara flytta fram tio eller kanske tjugo år i livet.. vill bara att allt ska bli bra, inga mera motgångar tack. Ingen mår bra av det, men jag antar att det behövs för att uppskatta det roliga här i livet. Men när fan ska allt ta slut? När kommer det där roliga som man längtar efter? En vardag som rullar på, med jobb, god mat, fritid och familj? Min framtid ser just nu ut som seg, arbetslös, halv god mat, för mycket fritid och familj. Kan man inte ändra på fritid och jobb? Bäst jag slutar nu annars blir det ingen rolig blogg. Bara dystert här idag.

Ge mig sommar, sol och bara lyckliga besked tack!

:(

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0