vilken dag?

känns som det kan vara vilken dag som hellst i veckan, men jag tror det är söndag...

Ryttargala igår då. :) Började med lite iordning görande här hemma, damsugning och lite sånt för att få nerverna på andra tankar men det hade jag inte behövt men det va bra att jag damsugade allafall ;) En vecka försent.. Sen kom Sofie och Tobbe vid tolv så vi fixade till hår och lite smink, behövdes ju inte så mycket smink allafall, haha. Sen var dom snälla nog och körde mig till Söderköping med. Stannade hos Nathalie och så gick vi ner till Mia och förminglade lite, det va trevligt :) Sen bar det av mot bussen som bar av mot Linköping via Norrköping. Och det var första gången på tror jag nästan ett år jag åkte bussså långt utan att gå av innan min slutdestination. Hejja mig!

Väl framme blev det lite mingel och sådant, såklart. Trevligt att umgår med alla utanför stallet också. Sen satte vi oss vid borden jag fick Micke och Bosse till bordet bästa platsen enligt mig själv, även om jag nästan hade velat haft Erics plats, haha. Middagen eller kanske själva galan var lite långrandig ett tag men några tjejer på scen lättade upp stämningen och vi dansade loss vid borden. När "äntligen" själva galan var över så vart det ju lite mera livat så at säga. Det finns verkligen inget mer roligt på sådanna här tillställningar än att se när de "vuxna" släpper loss. Det är verkligen det man går och väntar på hela kvällen. Det var en mycket rolig kväll som bara gör mina ögon mer öppna för vilka som man verkligen "vill ha att göra med". Endel kan man ju bara skratta åt, för att de är roliga eller patetiska.

Bilder kanske kan komma någon gång men tills dess får ni hålls ;) Nu ska jag se om jag kan hitta något jag kan käka på för nu var det ett tag sedan jag åt mat.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathaalie

wiie, duktig! men då skulle väl du aldrig kunna åka buss till ullared? ;D Hahah! :(



aaah, vi köper en varsin häst, tkr ja låter kanon! :D

2009-02-03 @ 12:21:14
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0