fredag och helg

Måste bara börja med att säga att gårdagen gick så jävla bra. Jag tänkte för mig själv påvägen till jobbet att fan om jag spyr sågör jag, då får jag vara hemma, och skakar jag så gör jag. Efter ett par steg så känndes det bättre men sen gick det fram och tillbaka men tilslut så kom aldrig "det dåliga" tillbaka! Hallelulja!! :)

Till dagen då.. Ska snart åka ner till jobbet, sen vidare till Hageby Centrum där det bli lekia, H&M, någon affär som säljer sportlunch och även banken. Sedan styr jag bilen mot Söderköping och pappas jobb, ska bya bil med honom så han kan instalera slutsteget och basen i bilen plus min nya sterio, wiie wiie wiie :) Sen blir det upp till stallet och rida lite, jag har för avsikt att hoppa lite idag, känner jag mig själv så blir det inte mycket av det men fan alltså! Jag vill ju hoppa, jag säger som jag tänker "Nästa gång jag ska/om jag, skaffar en häst då ska det vara en hopphäst. Så man får hoppa lite och rida mycket dressyr, en läromästare tack!

Upp tidigt imorgon med, stallet morgon + lunch plus att jag är ansvarig för cr som börjar nio.. det blir lite tidigare för hästarna imorgon bitti med andra ord.. men jag måste ju hinna med, för vid fyra är det kalas för lillebror som fyller 7 år idag. Grattis grattis till honom.

Over and out
Maria






Kommentarer
Postat av: natacha

jaa, visst äre myysigt! :D borta bra men hemma bäst, så äre ju trottsallt ;) haha :D

2009-01-23 @ 18:26:40
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0