jag vill, jag vill!!

Jag vill också bara kunna bestämma! Jag vill också vara med och leka :(

Nae idag har det inte varit den bästa dagen.. Försov mig skapligt, gick till jobbet för att ringa ett så viktigt telefonsamtal till STR, kom till jobbet vid tio och fick till svar att hon redan hade ringt till en annan kille, ingen tanke på att ringa till mig och säga de så kanske jag inte hade behövt komma dit? Jag fick mig ju allafall en liten promenad så tidigt på morgonen, lyckades ju tom må illa på vägen så jag gick omvägen för att det skulle gå över men inte då : /

Hem och sätta sig lite vid datorn, men bara en stund. Plattade håret och sen var det dags att fixa mat till Peter och mig, pannkakor, lagom jobbigt. Sen satt jag lite vid datorn och sen blev det jobb igen.

Förstår verkligen inte vad det är som gör att jag mår såhär. Jag var så himla glad över att slippa det under julhelgen och att jag faktiskt gick igenom den utan ångest. Men sen kommer det nu, varför nu? Jag förstår verkligen inte, det börjar kännas som den där gången när vi bodde i Mogata, när jag inte kunde gå utanför dörren utan att skaka sönder, när pappa fick gå ut med mig på kvällarna för att jag inte skulle träffa någon och jag orkade inte gå långt, min kropp orkade inte gå mera är en kilometer. Så vill jag verkligen inte att det ska bli igen. Verkligen inte, inte nu, jag har faktiskt saker som jag vill göra. Hellre än att ligga inne hela dagarna och kolla på film och inte äta. Jag ska ju för fan på ryttargala, jobba och rida! Det är det mitt liv som gå ut på, af dom två sista. Ryttargalan är ju bara en gång om året.
Jag vet att det är mycket gnäll på mig just nu men tyvärr händer det inget annat i mitt liv just nu.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0