Lördag kväll

Ja nu sitter jag här igen, har varit en rätt skön dag. Började med att jag åkte till stallet vid kvart över åtta. Rätt segt att gå upp så tidigt men va fasen jag klara det ;) Hjälpte Virpan ut med hästarna och sen blev det figge bula som för övrigt har varit helt jävla underbar sedan Mia red för Catrine i tisdags, onsdag helt bäst.. torsdag red ju mia så jag vet inte men jag antar bara ;D igår var han as mjuk och helt underbar i galoppen och idag, ÅH! <3

Ja vad ska man säga, helt mjuk i hela kroppen jätte mjuk i munnen och allt. Red lite över bommar och så men jag kan fan aldrig få avståndet att stämma så det blev typ bara en ensam på mitten som vi for över hela tiden :) Superfin verkligen, lite sådär när jag red program i slutet men vaddå? Han gick ju helt samlad från början till slut och så red jag ju i typ 50 min med.. har har ju tappat lite kondis över jul ledigheten. Bara ätit massa mat och softat ;)

Me like Figaro and I can not lie!

Kom hem från ett litet kalas hos Peters mamma nu på kvällen med. Trevligt men efter femtimmar vid matbordet ville jag åka hem, och snäll som Peter är så fick jag som jag ville. Så nu har jag skrivit klart alla verksamhetsplaner och berättelser till årsmötet imorgon, mitt sista US möte dethär livet. skönt. Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska gå lite till så ska jag åka ut till skärblacka och hämta mamma och Björn hos en kompis till dom och köra hem dom. Bäst för Björn att han säger till innan och torkar sig lite den här gången hihi ;)

Nu sista minuterna blir det till att skriva CV och sen åka mot illastinkade Blacka!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0