magsjuketider

Nu börjar så smått alla helger gå mot sitt slut och peter och jag konstaterade nyss att klämdagarna i princip är slut nu, allafall de som är runt julen. Så det firar jag med att ta och gå upp tidigt imorgonoch jobba från 7 och frammåt. Alltid lika ovisst när man slutar. tio, tolv eller halv två.



Sen blir det hem och troligvis baka lite, eller ta en promenad beroende på hur dags jag får sluta. Det kan vara vadsom hellst. Tio är det ju om ja gbara hoppar in extra under frukosten har öppet. Tolv blir de tju om det är mycket att göra och det behövs lite extra hjälp och halv två blir det om jag anses som "personal". Den som lever får se.

Just nu känns det inte som om jag vill jobba alls, mår illa som sjutton och jag har sett massa sener framför mig hur jag svimmar i frukostsalen, mår illa hela dagen, mår dåligt över stressen och "tunga" lyften. Kör omkull med vagnen med disk i matsalen. Usch, det ska vara kul att jobba. jag har alltid tyckt det. Hur ska jag någonsin komma på vad jag verkligen vill göra med livet. Nu tvivlar jag tom på mina planer om stall :/

nae bäst att jag går och blåser håret och bäddar nu så jag somnar bort från dom fjantiga tankarna. Jag mår bara dåligt för att jag är nervös. Inget att bry sig om. Natt natt... Btw, Polisen vaktar mitt sovrumsfönster efter rånet på Penings spelhörna. Det känns tryggt att somna då. polisbil







over and out

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0