måndag al over again

Yex box Samanta Fox. Måndag igen, går bara inte att undvika. Jag slutade förra veckan med en heldag i stallet. Först lite bak till årsmötet, årsmöte, skitsnack, lek i stallgången, kolla på hoppträning, kolla på mia och figaro när dom träna för catrine, hämta tilda, kolla lite på hoppträning nr 2, prata lite med tilda, och sen också mia. Sen va jag trött på stallet. Så då åkte jag hem.

Och nu har jag börjat veckan med stall också. Hjälpte Virpan med Machahan, klippte lite på benen så vetrinären skulle kunna se lite bättre och så det skulle vara lite lättare för dom att göra rent och så. Gick jättebra, bara nära spart en gång men det va Virpis fel ;)

Nyss kom posten, hööks katalog, ska väl drömma mig bort lite. Alltså jag ska ha ett jobb snart alltså! Ja vet inte vad jag gör snart, kommer verkligen ta' vad som hellst. Saken är bara den att jag får inte ens "vad som hellst". Suck.. Hoppas på att det kommer något snart för annars lägger jag ner. Just nu känner jag motivation till att hitta något säger jag ju bara. GAH!

Nu blir det snart jobb allafall. Inte så hårt allafall tror jag. Får se, men det ska nog bli intressant. Två på handledarkursen och en körlektion mellan 15 och 18. haha jaa, det är som vanligt ;)

Bloggar väl kanske mer ikväll om jag vill eller har tid, fast juste det har jag. FÖR JAG HAR ÄNTLIGEN GÅTT UR US!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jaa jag funderar oxå på det, man får ju trottsallt smink för 500 kr oxå! å det går ju alltid hem :D haha :))

2009-01-12 @ 17:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0