Ridsportsgala

Det är det som gäller idag!

Nu ska jag gå och fixa till det allra sista inför allt. Har precis fått skor av Johanna som jag ska ha på mig, tack! :) Så vid tolv kommer sofie och tobias hit och fixar, dock får nog tobias fungera mest som en hjälpande hand.. Sen får jag skjuts av dom till Söderköping och Mia där det är lite mingel innan vi åker iväg. Just nu mår jag toppen, så jävla glad, hoppas det håller sig hela kvällen igenom!

Men nu har jag nästan inte tid att sitta här längre, ska gå och ragga av det sista håret som finns på kroppen känns det som :P haha och sen fixa naglar klart sen är jag redo för fin frisyr och smink! :) Ska ta med en kamera och ta lite pic och så jag kan lägga ut. Ha en bra kväll alla andra!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0