ryttargala 2009

REA på (rusta) REA på (rusta)

Nu sjutton är det rea på stan allt! Peter och jag ställde (inte) klockorna och vaknade lite när vi kände för det. Skönt för en gångs skull. Vi rusade ut och in några gånger först innan jag kunde slappna av som man ska. (panik ångest är min värsta fiende, och magsjuka jag inte ens har) Sen gick vi och kollade i lite affärer där jag innehar presentkort. Kul att handla när man inte gör av med något ;) På servera var det 20% på allt om inte mera. Så där köpte vi en liten "el-visp" till kaffelatte och sånt, och två ljuslyktor som vi ska ha på ballen sen när det är varmt! Sedan blev det en tripp till Guldfynd där jag verkligen fyndade. Halsband i 18 K, både vitt och vanligt guld, till ryttargalan och försäkring på den med. Efter det blev det två små hjärtan för att leta efter ett armband eller örhängen men dom hade verkligen inga bra armband så det blev ett par jättefina örhängen som matchar med halsbandet! Så nu är det bara ett par skor och ett sidenband och kankse en ny BH som saknas sen är det helt klart!

 Sen gick vi runt och letade efter den goda nya yoghurten från skåne mejerier med choklad i men den fanns bara på Ica Spiralen och där va den slut :( Någon som vet var dom finns? :)

Får lägga in lite bilder på allt sen någon annan dag. Nu ska jag pyssla vidare här hemma och sedan ska jag åka till stallet då jag har kvällen där.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Sophia K

Här nere finns den i alla butiker. ;p

2009-01-22 @ 15:33:36
URL: http://phiali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0