så stolt!

Ja, det är jag verkligen

Dagen började som vanligt när man ska jobba med att jag vaknar typ hundra gånger innan klockan ringde. Ville inte somna om så jag låg där och lyssnade på tystnaden. Skönt och överraskande tyst. :)

Sen vart det att gå upp, runt tio över sex. Upp och fixa i ordning, mådde ganska bra även om man inte mår något alls innan man har vaknat. illamåendet kom sakta smygande under tiden mellan halv sju och kvart i sju.. Mådde skit på jobbet och va på väg att ge upp många gånger. Och upp på allt illamående blev det panik ångest också. Kan det bli värre? Jag tror inte det? :( Men jag var kvar, jag kämpade igenom allt. Och nu sitter jag hemma och fasen jag mår inte bra här heller. så det blir kämpigt imorgon med. 5 personal och 350 gäster ungefär.. mutcho mutcho.

 Sen har vi faktiskt varit duktiga och för andra dagen varit ute och gått. Idag vart det lite mera skog men eftersom jag hade så jävla ont i magen så, jaa det blev inte som jag hade tänkt mig men jag tvingar mig själv och det är bra! Sen har jag varit duktig och diskat en massa och snart är det nog dags att skita ner allt igen och äta ngt. Sen göra iordning Peters klädkammare och fixa med CV och brev.
 




Tonight; TV3, Deuce Bigalow: European Gigolo.



Föresten har sofie kommit hem från Egypten nu. Peter och jag fick lite saker med. En vattenpipa och en liten ja "handvänska". Finns säkert ett ord för den men en väska/plånbok ni vet ;) Som jag allafall ska ha på ryttargalan i slutet på januari!

Nu kallar köket och lite mat på min mage!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0