Status, yes man

Den 12:e flög besökarna i toppen. Vet inte om det berodde på den snygga bilden eller att jag ville ha ett par guldiga skor men det funka allafall. :)

Idag är jag ledig. Får allt verkligen. Har inget jag verligen måste göra idag. Så himla skönt. Dock så sitter jag ju bara här och gör ingenting. *suck* ska klä på mig snart dock. Och fixa lite här hemma. Julen ska väl kanske ner idag.. skulle ju ha varit i tisdags men man hinner inget i veckorna. Vad ska jag hinna med om jag nu skulle få ett jobb? :o

Nathalie har ju åkt till varmare breddgrader idag med. Skönt för henne! Men vi har ju ganska skönt här hemma med om solen lyser. VI hade tex 19 grader i solen i köketr för någon vecka sen så det kan bli varmt här med. Jag drömde ju om sommaren inatt med. Längtar verkligen dit! Iår ska jag sola och bada hela dagarna och jag ska spendera mycket tid på min balkong! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0