Sv: Tips vid första träffen

Började dagen med att gå upp tidigt, slutar den med att sova sent

Jo så sant så, började med att gå upp kvart i åtta! Mycket tidigt för min del, åkte till stallet och red på en superfining till Figaro! Som när jag joggade av blev superhalt :( Efter lite sökning kom vi inte fram till något synligt eller extra varm så förhoppningsvis har han jobbat lite för hårt ett par dagar och har lite träningsvärk eller så har han slagit till en nerv, puttifigaro då :/ Känndes sådär när jag ringde till Mia, känndes inget i ridpasset.

Åkte tillbaka me bilen sen till farfar allafall som har varit så snäll att låna ut den till mig igår kväll och idag. Stallet ni vet, blir aldrig som man tänkt sig. ;) Har badat nu allafall och bakat en kladdkaka som jag ska ta med mig till sofie så jag hoppas hon inte läser det här innan för då vet hon det ju redan när jag kommer. Hoppas bara mitt lilla illamående beror på nervositet och inget annat. fy för att må dåligt..

Nu blir det jobb i ca en och en halv två timmar och sen linköping. Förhopningsvis kanske vi svänger förbi IKEA och köper något litet till hemmet men det är inte så värst troligt eftersom Peter ska med, han är den ekonomiska av oss!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså? aah fy det är jätteäkligt, nära å svimma.. men efter 15 min typ så känns det ganska bra igen.. helmysko :(



wohow, skulle ni till lkpg ;D å stackars figge! :O <3

2009-01-27 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0