tisdag 6 januari

"Sista" lediga kvällen den här veckan. Imorgon blir det trafikskolan igen och samma på torsdag. usch. jag vet inte vad det är men det är verkligen inte kul längre. Ingen att prata med och men känner att ml är som en hök hela tiden. Men, men, jag ska fan hitta något snart. Man ska inte klaga, finns dom som inte har något!

Imorse var det stallet som gällde, trodde in i det sista att peter skulle följa med, men har var fast besluten om att han var förkyld imorse så han sov bara vidare, trots att jag erbjöd honom mitt underställ :( KARLAR! Men det gick som smort utan honom allafall. Var klar redan halv tolv om det inte vore för det där himla höt som tog slut så.. Lektioshästarna fick 0,5 kg var på lunchen istället för allt vad dom nu skulle ha, känndes sådär att lämna dom så, men dom fick ju mer sen för det var allafall hö leverans när jag åkte.

Har fixat lite bilder på mina fynd till ryttargalan också :) Plus en liten bild på kläningen. Det blir nog great det här! Kvalitén på bilderna är skit men..


Nu blir det, jaa jag vet inte. Kanske handla lite till US årsmöte på söndag. Ska ju baka tills dess. Muffins, chokladbollar och sockerkaka. Dessutom lite mingelsaker till innan med.

over and out
Maria

p.s Nathan, it is! Men faran är rätt över.. Jag har snackat män! d.s.

Kommentarer
Postat av: ns

oj gud vadå, faran rätt över? :O <3

2009-01-08 @ 12:25:10
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0