Tisdan'

Sega sega sega sega ja!

Ja, nu sitter jag här tre timmar senare än tänkt. Blev en lång seg morgon i sängen. Tror det beror på den väldiga träningsvärken jag har i stjärten och övre delen av låren... Snart ska jag ut och köra i min lilla bil och sätta upp reklam för trafikskolan. Går nog fort det ska ni se..

Sen ska jag fixa en annan sak och på vägen blir det är slänga in lite sommarjobbs ansökningar på olika ställen. Ska fasen ha det gjort nu! Ska ringa till arbetsförmedlingen sen också. Gillar inte sättet man blir behandlad på där alltså. Men men, man ska väl trakassera dom innan dom bryr sig.. :/ Inte riktigt min stil måste jag säga.

Nae nu måste jag göra något åt min insomnade smink i ansiktet och kanske fixa frillan på något sätt. Den är inte så vacker idag. Sen blir det hem och äta något och säkert diska med. Mindre roligt.

over and out
Maria

p.s. jag har hittat ett par guldiga skor nu med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0