090707

ändring på gång

Just nu är det lite kaos i mitt liv. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Känns som jag vill fly bort, men inte helt. En del av mig vill vara kvar och en annan vill bara bort. Bort och tänka på något helt annat. orkar inte med alla falska förhoppningar, när man försöker bygga upp en förväntan på något och så blir det bara pannkaka av allt. Just nu vet jag varken in eller ut. Jag vet hur jag vill att det ska vara, men jag är inte säker på att alla vill ha det så. Lite vinkar här och där, men det kan också bara vara för stundens hetta. jag vet inte. Någon som kan spå åt mig? Har bara en sak i huvudet just nu...

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0