090713

slut på sagan

Efter fem år är det nu slut och det känns väldigt konstigt. Men jag tror verkligen att jag har gjort rätt. För mig egen skull. Hoppas bara att jag kommer att klara mig "på egen hand". Men som det känns just nu kommer det går galant!

Bor just nu tillfälligt ute hos mamma och här är det skinande sol så jag ska nog ut och steka! Och eftersom det finns mycket att göra på tomten så blir det nog att jobba samtidigt som man steker. Annars blir dom nog galna på mig om jag bara går ut och lägger mig haha.

Ska ragga på någon lägenhet nu, ska på visning i em och sen blir det att springa med henke. Nu; ut och steka och jobba lite!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

tråkigt, men bra att det känns "bra" iaf.

Hur är det annars då? Hur blev det med den där fikan, hehe.

Kramkram

2009-07-13 @ 22:33:52
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0