090602

en månad senare

Lite dåligt med uppdatering här kanske ni tycker. Men det har varit fullt upp i maj månad. Flytt och massa farande hit och dit... Konsterter och resor m.m. =)

Just nu sitter jag i mitt nya rum i lägenheten i ektorp. Bor ju här nu ihop med Peter och hans kompis Henrik. Går än så länge smooth, men vem vet. kanske att "smekmånaden" är över snart så börjar det riktiga livet. Igår hade vi det allafall skönt ute i solen alla tre plus Gustav så vi var röda och fina när vi kom in sen. I like!

Igår var det valmöte, jag ska jobba på söndag, så gå och rösta alla! Men gärna förtid så det blir mindre arbete för oss, haha. Mötet var i allafall väldig långdraget och segt, hade nog lika gärna kunnat stanna hemma, men nu kan jag nog allt utan och innan.

Senare ska jag på information om ett jobb får väl se vad det leder till, är inte så sugen men det kanske går över, och sen är det jobb på Ljura som väntar. Kvällen bjuder på grillkväll i stallet med förhoppningsvis fint väder så det blir brännboll i packock eller ridhus, men det ser ut att bli trist väder så vi får väl se om jag ens åker ner om det regnar.

Seg dag idag, inte mycket att göra men det finns mycket att göra, men har ingen ork riktigt. Har lyckats ringa upp 300 kr på en vecka. Sorgligt, fattar inte hur det kan vara sant... Men, bäst att ta och leta reda på ett par kläder man kan ha på sig idag så. Suck, orkar verkligen inget just nu. För mycket ogjort!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0