090615

två veckor försenad!!!

ja usch, nu ligger jag två veckor efter igen, inte bra Maria. Men vad ska man säga, blogen drar inte så mycket längre, varken läsare eller mitt intresse, har helt enkelt inget som är tillräkligt intressant att skriva om varje dag. Summerar lite av veckorna som har gått sedan sist helt enkelt;

Vi har ju som sagt flyttat så det har varit många besök och grillningar under den första tiden. Lite stall har man väl hunnit med som vanligt men inte i samma grad som förr. Sedan den här veckan har det ju varit student för hela slanten! En helt underbar vecka helt enkelt. förutom vissa stunder som jag verkligen inte gillar längre och som jag bevär för men vad ska man göra. Bara att gå dit.

Men studentveckan har som sagt varit toppen. Eric och Nathalie har tagit studenten och så några till ;) Utgång torsdag och fredag och fredagen vart helt klart bäst! Torsdag var det för mycket folk. Lördagen blev precis lagom, lagom med allt och jag har nog aldrig haft så trevligt. Så himla kul när man tänker tillbaka på det, synd att Nathalie gick hem bara.

Straxt blir det jobb, lika "kul" varje gång. handledarkurs ikväll med. skönt det iofs. Senare kanske det blir en tripp till IKEA med, sånt gillar vi! Så nu är det bäst att jag hittar någon tjocktröja jag kan ha för jag har gått och blivit körkyld också :(

over and out
maria

Kommentarer
Postat av: nath.

jag förstår preciiiis vad du menar... ja orkar inte heller blogga, känns tråkigt ju! :P hehe!



för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fyyfan vad vi är bra!! :D wiiihie! <3

2009-06-16 @ 15:38:26
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0