090302

Mars mars måne, jag kan lura dig ända till Skåne.

Ny månad och på Nyhetsmorgon på TV4 pratar dom om vårtäcken. HÄRLIGT! Visst vill vi ha sommar nu, men först vår. Gå till Halvars på premiär och äta glass och åka på ett kallt första Maj tåg. Gå på marknader, sena biokvällar, härligt! Men först ska vi driva bort vintern.

Idag är det inget speciellt planerat, rätt skönt efter den hektiska helgen, full rulle, och uppe 20 timmar båda dagarna, så jag trodde faktiskt jag skulle sova lite längre än till åtta i morse men inte. Ska bara jobba och ha stallet ikväll så lite som en vanlig seg vardag. Ska även lägga ut startlistan till clear rounden på lördag också. Imorgon är det kalas hos mamma så jag ska in på stan och fixa till det sen med.

Nu ska jag göra mig av med alla flikar i Firefox så jag kan ha kanske tre.. många jobb annonser där. Sen diska och laga mat, sen börjar äntligen dagen.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0