090303

Mammsen fyller år!

Ja det var den enda bilden jag hittade på mamma i datorn så det får bli den (mamma till höger) Per Gessle i mitten för en som inte ser det ;) Allafall så blir det kalas hos mamma ikväll då efter jobbet. Ska springa in på stan sen och köpa ett kort till henne med, för det vill hon nog ha ett också. Sen måste vi tyvärr vara hemme till nio igen för då är det premiär för Desperet! Och nya avsnitt av Christine med, BÄSTA TV DAGEN PÅ HELA VECKAN! : )


Har ridit på Figaro idag med, gick hur ba som hellst. Till slut, jag kände mig verkligen hemsk i början men han lyssnade faktiskt inte, gick emot skälkeln och sparkade åt den, fulingen då, men i slutet sen gick det göra öppna och sluta i galopp längs långsidorna, utan större problem så det kändes roligt. :) Ska vara med på lördag på Clear Rounden med, så nu är jag rätt taggad allafall, på fredag ska jag jobba lösgörande hela dagen smörja och fixa, älskar tävling! Skulle ha varit kul att rida något nytt program kanske men nu blir det det här.. Dessutom sägs det att Figaro alltid ser glad ut när han är med mig, och det blir man ju alltid glad av att höra!

Nae nu ska jag gå och sminka mig och klippa av naglarna, dom delar sig i två och fasnar i håret : / Synd om mig ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0