090305

Tiden går fort!

Känns som det nyss var februari och inte alls länge sedan det var jul. Herregud. Nästan lite läskigt, men bara lite ; )  Idag har jag fixat till mitt pass allafall. Så på torsdag nästa vecka ska jag hämta det. Fy 400 fattigare, och dom behövde jag verkligen så jag hoppas sofie ska vara med och betala det.. : /  Hatar verkligen att inte ha några pengar. fan va tråkigt det är... längtar till sommaren, sommarjobb. Pengar, hoppas Peter får jobb på posten och jag på Scandic eller någon annanstans (gärna butik eller faktiskt natt eller tidig morgon jobb). Men dom kommer ju inte flyga in i armarna på mig.

Har fart runt med min bil idag med så nu är den trött på mig, halkbanan två gånger, linköping t&r, gravesfors t&r, stan runt femhundra gånger känns det som.. så nu får den stå på parkeringen till imorgon em då vi drar till stallet och fixar allt inför tävlingarna på lördag. Jag får ta mina två friska ben och promenera till Mia imorgon för sen efter ska jag och pappa åka och hämta pappas nya bil i Eskilstuna. Det ska ju bli kul, då kan han dra runt mig på tävlingar sen.

Men nog yrat, nu måste jag nog hitta något att äta för nudlar och kladdkaka blir jag inget vidare pigg av, hoppas på leta mera kul saker ikväll... för idag skulle jag bara kunna sitta hemma och deppa ihop, ingen rolig start på dagen det här. Helg efter sex af. SKÖNT!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0