090311

Onsdag - stall utan bil?

Känns mycket bättre i nacken idag så jag hoppas att det släpper lite till sen : ) Ska allafall åka till stalelt idag. även om det bara blir till att skritta så vill jag det. Ta vara på varrenda sekund just nu. Ska dock få låna farfars bil sen när jag åker. Jag ska fan stanna överallt. Låta alla åka före vid varrenda hinder, även om jag är först fram. Så kan ingen skylla på mig att det var mitt fel.

Ska gå ut och ta lite bilder på bilen sen och skicka till kusinen och så ska vi se om det finns något hopp för min bil. Den är ju så jäkla fin så det känns så hemskt om man ska behöva skrota den för "det lilla" som är på den. Men som sagt, vi vet ju inte hur det ser ut under huven.. Min PRU.

Igår var vi på tre lägehetsvisningar också. En var hemsk och dom två andra var i princip lika bara spegelvända. Den som vi kollade på "i mitten" var finast allafall. Men det är upp till Henke och hans poäng om vi får den eller inte. Hoppas ju lite allafal. Annars vet i sjutton vad vi ska göra. Hoppas det löser sig till det bästa!

Men nu är min schlage skiva slut så jag ska ut och rota efter lite saker i bilen och sen ta lite kort så blir det väl mat sen efterhand.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0