090313

Fredag den trettonde

Äntligen helg! Woho :) Undra hur många som kommer typ köra av, skada sig, ramla osv idag. Tror verkligen inte på det här med fredag den trettonde. Bara en massa babbel. Min otur har dock börjat med att internet är helt segt. Tog ja 35 min innan jag kunde börja skriva det här.. Ska väl gå in och duscha och sen göra lite mat kanske.. Sen ska Peter och jag ut på stan och rätta lite ärenden. Passet, handla, garaget och så ett stopp till. Sen ska vi hem och kolla läget då Sune kommer hit idag. Så kissarna ska väl leka lite med varrandra, lugnt hoppas jag. Sen blir det kvällen i stallet.

Och imorgon är det dags för myskväll hemma hos Nathalie :) Singstar kväll, och jag ska ta med mig läsk och tomater? Jo, så var det.

Nae nu måste jag gå och duscha eller klä på mig eller något. Orkar inte sitta här och vänta mer på datorn. Den är ju hel seg! Lägger in någon snygg bil om det går, annars vet ni varför det inte kom några!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0