090317

Tisdag - Desperate TV kväll!

Lite extra länge i sängen imorse för imorgon börjar skolan. Inte för min del men Peters, och då blir det inga långa sköna sovmornar inte. Har kollat runt lite på nätet och hittat lite värdefull information till resan. Bla. några bra spanska fraser ;) blir till att ha en spansk och en engelskt lexikon i handen som en helig bok, desstom någon svensk karta av något slag för den dom som jag har sett hittills fattar man ju INGET av..

Har kollat upp att vi måste åka sjukt tidigt också så jag funderar på om jag skulle se till att jag är sjukt trött när jag kommer upp. och därför sover på planet, det skulle ju vara skönt. Slippa sitta och försöka hitta på något, för vad gör man på ett plan i sex timmar?

Ska kolla över lite packsaker snart med, men först måste jag nog klä på mig (a) och dra på lite mat i micron. och samtidigt göra iordning i garderoben! för du är det kaos där inne... Kläderna från tvätten frö två veckor sedan ligger fortfarande som en matta på golvet där inne... jag älskar verkligen att hålla ordning när jag inte har tiden riktigt. NOT:

Någon som har något bra tips som man kan tänka på inför/under resan?

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0