090318

onsdag - 4 dagar kvar!

woho! nu börjar det kännas i kroppen ska jag säga! idag måste jag börja bli klar med listan och börja kolla lite på kläder. hämtade väska hos pappa igår så nu ska den fyllas :) och den ska jag väl hitta en bra karta! ingen som vill ha något taxfree? Känner mig förvånansvärt lugn än så länge, men det hinner nog ändra sig om jag känner mig själv ;)

Har ännu en natt drömt konstiga men måste jag säga härliga drömmar. inget jag kan dela med mig av tyvärr men.. det är sådant man nästan vill drömma om varje natt ;) det är en sådan som man bara vill somna om och om och om igen för att se hur det går!

Imorgon kommer Sofie så ska vi fixa med lite praktiska saker inför resan, och räkna på allt. På fredag är det växlings och handlingsdags. Sen är det en bokad dag för Peter på lördag när vi bara ska göra saker ihop, sen på söndag morgon halv sju lyfter planet från arlanda. Nu känns det i magen, haha. Bäst jag tar tag i duschen.

over and out
Maria



Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med lite semester :) vart är det du och sofie ska bege er =P?

2009-03-18 @ 21:55:58
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhhh vad härligt, jag vill med :)

ha det så jätteskönt där:) sola lite för mig, blekis som man är

2009-03-19 @ 08:19:47
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0