090319

Torsdag

Idag har jag varit himla duktig än så länge : ) Jag har haft tvättstugan, varit på banken med Sofie, växlat pengar till resan, handlat till resan och handlat hem, åkt buss(!) och ätit mat. Heja mig! Jag tror att jag har lite ont i magen för jag är så jävelarns nervös. Men jag hoppas det går över, tur det är sjukt konstig tid vi ska åka på, så kanske man är så pass trött att man sover på planet.

Ikväll kanske det är visning på en tvåa vid djäkneparkskolan, får se.. men imorgon är det allafall visning på en trea i ektorp tillsammans med henke. Vi år väl se hur det går. Den fina som vi ville ha i ektorp hade allafall kommit ut på hnab som direktbostad så om henke inte skulle ha haft den där ettan på gång hade vi nog eventuellt tagit den. Synd..

Nu måste jag nog ta mig något att dricka och sen kanske sminka mig. Sen är det dags för veckans sista arbetsdag, en fullspäckad sådan också.

Encantado de conocerle.
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

ska du flytta igen:S?

2009-03-19 @ 20:31:00
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: nathan

kollar ni på lägenhet vid djäknepark nu oxå? :) hoppas ni hittar nått bra! :)

2009-03-20 @ 17:02:30
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0