090320

waah fredag - en dag kvar

vaknade rätt tidigt i morse faktiskt. Skulle en sväng till trafikskolan och fixa med en massa annat med, inför resan och så ; ) Upp vid kvart över åtta och på körskolan vid tjugo i nio. Fixade där och gick hem, in i duschen, sen vart det rakning för hela slanten. Det behövdes verkligen, mina apben ska få lite färg nu! Sen fick jag för mig att jag skulle färga ögonbrynen, skönt att slippa sminka sig när man är borta sådär. Men hej, Maria klämde på lite för mycket färg på borsten tror jag. Hej mörka-mans-brynen. Haha, men jag har blivit övertalad att det är snyggt och att det går bort snart så jag hoppas jag kan leva med det, ser ju alla fall inte mig själv så det är ju bra, haha.

Senare skulle jag laga mat, halv åtta hos mig tävling mellan oss här hemma plus Henke. Jag tror nog jag vann ; ) Rotfrukts gratäng med kyckling och en äckligt fet och god bänäsås. Till efterätt var det marängsviss med hemma gjorda maränger. MUMS! Riktigt roligt, dukade fin fint också. Så jag fick nog minst 5or av dom. Och nu har jag diskat allt och städat hos malarna. Heja mig!

Imorgon blir det att kolla upp bilen lite som är hos pappa på service, kolla på min cykel som det är punka på för 7 gången på ett år nu! gå till farmor och trafikskolan en snabbis, kanske åka motorcykel beroende på vädret och till sist fotvård och packa dom sista sakerna. För imorgon natt, runt ett åker vi. Mot arlanda, mot Teneriffa, Playa de la Americas, sol värme och bad och inte minst en helt kill och föräldrara, skol och jobb fri vecka. SÅ SKÖNT!  Hoppas jag bloggar lite imorgon innan jag åker. Ska försöka se till att hitta ett interetcafé där nere. Vet att det finns ett svenskt men inte riktigt vart bara.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

ha det bäst där borta nu :)

är inte alls avis ;)

2009-03-21 @ 11:35:18
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

wiiiie, ha det så as bra nu! :D

och du kan väl skriva nått i bloggen under veckan så vi vet att ni hare bra ;) hehe. :D <3

2009-03-21 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0