090327

sista dagen

bla, the final day och det regnat och blaser. SKIT VADER! Sa Sofie och jag tog datorerna har nere i receptionen i beslag. ;) Var allafall trotts vadret uppe pa marknaden forut. Kopte varsin vaska, da alla mina ar helt fuckade eller ner pissade av varan alskade katt.. men men, ny vaska som vi prutade 15 euro pa sa det kanns bra :) Vi fyndade aven BH och trosor, nagon sy sak till farmor och lite annat. Ikvall ska vi ata ute och ta oss nagra drinkar, eller tva... eller tre.. flyg imorgon ni vet.
Kopte soduko bok till resan hem med, langtar sa efter min alskling. Har aldrig varit utan varandra sa har lange, forutom innan vi traffades da men.. Och sa saknar jag min lilla Asta med. Hon ska fa en fin nykelring som blinkar : ) Och Figaro, vem kan inte sakna Figaro. blir att kolla pa massa lagenheter nar jag kommer hem med. Ja, fullt upp. Ta igen "forlorad" tid med andra ord.

Lagger upp massa bilder pa allt vi har varit med om och sa pa onsdag kanske. orkar nog inte innan, kommer hem sent imorgon natt och sen jobb pa mandag och tisdag plus att jag maste sova igen lite tid.. Man sover verkligen skit i vara sangar, vaknar fem sex ganger pa en natt..

Nae, nu luktar det for mycket mat har fran resturangen brevid. Upp och laga mat.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0