090331

hemma igen..

Jag har bara en sak att säga, jag vill tillbaka! Massa sol och bad vilken dag som hellst. Nae Sverige är bara bra en gång på året, sommaren. Men rätt bra i övrigt med.. aja, jag vet inte vad jag vill komma till men.

Ska åka och lämna in vårat hyreskontrakt senare, för nu är lägenheten uppsagd. Så det blir troligtvis flytt 1 juni, om allt går som det ska. Då blir vi sambosar med Henrik. Det ska bli spännande. Tur det är sommar snart med ;) sen måste jag till banken med, sätta in lönen. Så vi kan betala räkningar ikväll.

Nae nu ska jag packa upp min resväska och leta efter pappas kamera som är borta :( Hoppas den inte är borta och att jag bara inte har hittat den när jag har letat igenom hela hotelrummet och väskorna. Gah! Alla bilder :(

Filippa Bark hon är ju helt galet bra!

over and out
Maria Nordqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0