Tenerife

Hola!

Helt sjukt skont vader! Igar var det over 22 grader och perfekt lage pa hotolet! Vi bor precis vid vattnet och lagom nara och langt ifran alla de varsta  turissakerna. Lagenhetshotell sa igar borjade vi dagen med att koka svenska eldoradiska nudlar. Helt ok med tanke pa den vidriga flygplansmaten... Kottbullar och pennepasta. BLA! det varsra jag vet... sa jag var nagot hungirg nar vi kom fram.

Nu ska vi ga och boka en utflykt med delfinbat imorgon, 99% chans att se valar och delfiner! Coolt, pa onsdag blir det vatten land, typ nojespark pa vatten, torsdag, marknad, fram med prutaren! Fredag och bokad for sol och bad som idag och lordag bad eller marknad. Sondag vantar den mindre trevliga resan hem. Ingen som har nagot bra tips pa vad man kan gora pa flyget?

Hej da kalla sverige, nu ska vi ut och sola!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nath.

FYYFAN vad skönt!!! :) nu när jag läser detta börjar jag längta tills ja kommer till värmen! ;P men kommer nog längta hem en aning oxå!



åååh, delfiner!!! snacka grymt! ;) hehe. <3

Men men, hade toppen!!!

2009-03-24 @ 11:01:06
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0