091107

mitten på en lång helg..

Börjar känna mig bättre nu.. Dock känns det fortfarande som om min kropp är ute på löparpass utan min andra del av mig, lite halvkusligt sådär. Känner att det va rätt skönt att jag kunde byta bort stallet imorgon bitti iallafall. Så tack Nathalie för det! =)

(Inte Tobias nuvarande men tidigare bil)

Idag har jag tillbringat dagen på vad jag trodde skulle bli en liten utomhus aktvitet som senare visade sig ta hela hm.. ja 4 timmar nästan.. och det va inte skönt att stå på ett fält i lera och blött gräs med ett parstumpor och titta på klockan samtidigt som man jobbade med andan.. haha, men det va kul. Det gick bra för Tobias och ett tag hade jag så mycket kläder på mig att jag inte hörde vad folk, eller jag själv, sa så jag talade enligt säkra källor tydligen väldigt högt ;) När vi då äntligen åkte hemmåt vid två sprang jag in ropade på Sune så vi låg i soffan ett tag och värmde oss. Det va skönt efter den kalla utetiden.. Dock tror jag det gjorde gott på min "förkylning".

Sedan dess har jag bara suttit inne och nördat framför datorn.. är snart inne på min femte timme.. inte undra på att jag börjar må dåligt ;) Men nu ska jag ta mina sista krafter för dagen och göra lite läxor.. Det ska göra en rapport, en engelsk redovisning och något som ska lika ett manus till ett julspel på julavslutningen.. Desutom ska jag ändra mitt CV.

Heja mig att nedladdningen går så fruktansvärt fort!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Nath

Det va så lite så! :) hehe, krya på dig!

2009-11-08 @ 20:16:37
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0