091109

tre plus tre veckor kvar

Jag vet att jag har lovat lite bilder på min lägenhet ett tag så nu har jag äntligen tagit tag i det.. laptoens kamera va visst sådär i det här ljuset men men, det duger ;) Sune fick vara med på ett hörn också..



Har precis satt mig i soffan och ska börja ändra lite på mitt CV.. Tänkte på det förut. det här är första gången på många år som jag BARA ha en sysselsättning för mig.. bara skola, inget extrajobb... Det känns skönt på ett sätt för jag klarar mig men det är ju inte helt fel med lite extra kulor alltså. Men åh va skönt det är med en massa ledigt. Nu har det varit speciellt skönt eftersom jag har varit sjuk en hel vecka snart.. någon konstig sak med massa ont i halsen och hosta och allmänt trött och seg.. Men ingen feber eller snorig.. Hoppas det är något som går annars va det kanske baconfeber? :p

Ikväll blir det ett avsnitt av Halv åtta hos mig och Ullared.. sen har visst herr Henrik bokat TV'n för Fifa hela kvällen. Usch, fotbollsspel är verkligen inte kul. Jag ska nog köpa Singstar eller ett bilspel, det är kul! Men innan TV kvällen börjar ska vi laga kräftpaj och adressändra tror jag. sex veckor kvar, måste börja packa!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0