091111

farma på hög nivå

Skolan idag igen.. dock blev jag lite sen eftersom jag lyckades snoza alldeles för länge.. ibland vill man bara inte gå upp, och idag var en sådan dag.. Men upp kom jag, och jag segade mig igenom skoldagen. Fick dagen till ära cykla hem på lunchen med Henrik :) undan gick det kan jag säga, inte så kul när man har varit sjuk en vecka men det fick gå för vi cykla utan vantar... SKIT KALLT!

Väl hemma blev det mat och en fruktansvärd huvudvärk kom fram.. hua, blev till att försöka sova bort den för Ipren hjälpte inte mycket.. så efter tre timmar gav den sig äntligen.. Så jag har hunnit med att plugga till imorgon och ska nu bara göra uppgifterna för de är faktiskt lite konstiga måste jag säga.. men jag ska ta med mig datorn till sängen och göra allt där.. så mysigt att ligga i sängen och lyssna på låtar som Magnus Uggla-Första gången, Ronan Keating-When you say nothing at all och faktiskt också Magnus Uggla-Trubaduren samt Taking back Sunday-Make dame sore.

Har hunnits med två visningar idag med och ska ha två imorgon med.. börjar faktiskt bli trött på det nu, det finns en perfekt. Varför in ta den hyresgästen? Åh, besvara mig och er besväret bara! Fick en samanbrott förut och bara såg hur min ekonomi kommer gå åt helvete i december.. Jul, Soffa och dubbla hyror, allt utan ett enda öre. Någon som kan trolla åt mig? Nej, nu ska jag gå och sova.. är redo för lite mys med henke känner jag. Han får mig att glömma världen runt omkring för en stund <3

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0