091112

topp betyg Maria

Skulle ha haft två visningar idag men nu är lägenheten äntligen uthyrd.. dock vet jag inte vad jag tycker men det är inte upp till mig.. Den är allafall uthyrd och jag kommer få betala dubbla hyror. Om jag bara hade gjort som jag hade tänkt så hade jag kunnat ha bara en hyra att betala.. men, det är lätt att vara efterklok ;)

Skolan idag då, gick väl kanon. Fick reda på resultatet på förra provet.. fick inte toppbetyg som förra gången med ett ganska bra vg af. Var ju fortfarande bäst ;) Fick även veta slutbetyget i Hotel A, slutade med flaggan i topp, MVG så det blir lite småfira här nu ikväll när vi vet att Henke har klarat sina båda tentor och jag har klarat Hotellen! :) Ska faktiskt ta och gå till affären sen så jag får röra på mig lite. Kanske kan försöka gå ut och gå nu varje dag och sen komma igång med träningen på måndag.

Helgen kommer bli lugn Henrik har berättat en hemsk sak för mig, han sa det igår och jag trodde jag skulle bli tokig innan han sa va det va.. det är så hemskt.. Det är ingen match för Arsenal i helgen. Alltså mitt hjärta höll på att stanna. "Gud så hemskt". Af blir det stallet på lördag annars ingen planerat..

Nu blir det förlossningskliniken ;D

over and out
maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0