091113

fredag den trettonde

Hua, otursdag eller inte? Jag tror inte på det så mycket, men ändå vågar jag knappt göra något. haha. Idag ska jag allafall vara effektiv. Henrik och jag kom överens om igår att vi ska ta tag i min lata sida... Så idag har jag fått lite uppgifter som jag ska göra.. har ju i princip redan gjort dom klara.. eller jag har väl knappt börjat? Ska af ut och gå, diska DIREKT efter mig och sen som en bonus så är det tvätten ikväll. Så nu ska jag straxt gå ner till stan och fixa lite, bla. köpa lördags godis och gå förbi glasbanken till min överraskning ikväll och sen till turistbyrån om parkering till Asta när vi flyttar, och sen även Infoteket.. Vet inte om allt kommer att bli gjort med man kan ju hoppas ;) Det är ju en del av mitt "nya" liv..

Sen när jag kommer hem ska jag baka negerbollar, och ja det heter faktiskt negerbollar.. Det är ju inget speciellt med det, negerbollar, bara ett namn. Och förresten, Henrik är bäst, och om fem veckor blir vi sambosar, puss på det!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0