091114

frisk, jajamen!

Upp tidigt imorse, tidigare än tuppen kändes det som, men Sune va vaken och mysig så det blir lixom lättare att vakna till då, låg där med Henkan på ena sidan och Sune på andra, hel mysigt och jag ville verkligen inte gå upp! Men, jobbet kallade så det va bara att gå upp och treva i mörkret. Kallt och regnit och jag vet inte hur seg jag va idag.. allt tog sådan tid! Höet va mögligt så det fick man ju kolla extra.. sen när jag skulle köra upp hökärran från logen så var den lastad lite illa så allt jävla hö åkte ut i gången, helt slut i armarna efter all mockning så fanns det inte mycket ork kvar.. oj oj, det märktes på tiden det tog att jag har varit sjuk.. halv ett! Men jag gick inte med några raska steg idag inte ;)


Nu är jag äntligen hemma allafall och har tagit en varm dusch, så skönt när man kommer hem från stallet och det värker i kroppen när man står där.. SKÖNT! :) Så har jag ätit lite mat med så nu ska jag ta tag i pluggandet ett tag. Har ju läxa till måndag så den ska väl göras :p För imorgon ska jag bara ha det skönt och så ska Henkan och jag gå på stan och köpa Glögg set :) Men nu är det bäst jag börjar med läxan så tiden går lite fortare.. har så ont i ryggen så jag har önskat massage sen. Lovelii! 

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0