091116

måndag, ny vecka, 29 dagar.

Hade kvar min cykel hos Jessica sedan iförrgår så det blev till att ta sina friska ben till henne och hämta den och sen cykla till skolan.. Hann nästan, bara fem minuter sen.. Skönt med en promenad till stan,det är långt från Haga ;) Vet dock inte om jag tog slut på all min energi när jag gick för när jag väl kom till skolan va jag supertrött.. ögonen hängde och jag fasnade med blicken flera gånger.. Men jag ska inte ta någon tupplur idag, ska vara vaken till kvällen och sova när man ska.

Snart ska jag äntligen montera mina lysen på cykeln som har legat på hatthyllan sedan jag va i Ullared.. alltså, typ en månad minst sedan, haha. Men nu ska dom på så behöver jag inte vara rädd för böter av polisen. Sen ska jag ta min cykel och mina nya lysen och dra ner till Friskis och ta ett medel pass med Negme, kul att ha någon att gå med, så idag kommer jag inte ha någon ursäkt! Bra Maria, måste hitta motivationen igen.. har tappat den lite nu när jag har varit sjuk. Men jag ska nog jobba bort alla extra kilon som jag har fått.. Jag tycker inte illa om dom, men jag skulle klara mig utan dom.. Så jag kan ta på mig mina finare jeans och tröjor igen.. Just nu känner jag mig som ett hus när jag ser dom.. :/

Grattis till Nathalie som fyller 19 idag med!


over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Nath

haha, sweet! tack så mkt!! :D <3

2009-11-20 @ 11:18:04
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0